Shape

Program za cjeloviti razvoj djeteta

Program za cjeloviti razvoj djeteta omogućuje kontinuiran radionički program za djecu vrtićke, predškolske i mlađe osnovnoškolske dobi.

U provedbi aktivnosti vodimo se pristupima waldorfske, doživljajne i relacijske pedagogije, kako bismo obuhvatili  sve potrebe djece. Preventivno-terapijskim sadržajima i metodama, osvrćemo se na socio-emocionalne, senzorno-motoričke te sve prisutniju ovisnost o digitalnim tehnologijama.


Unutar Programa pružamo i podršku roditeljima, putem roditeljskih foruma i stručnih radionica.

Za odgojno-obrazovne djelatnike organiziramo stručne edukacije u inovativnim pedagoškim pristupima, dajući na taj način podršku odgojno-obrazovnim djelatnicima i ustanovama u javnom odgoju i obrazovanju djece.


Shape

UČIONICA ODRŽIVOG RAZVOJA

Naša Učionica održivog razvoja ili od milja “Zemljica”, smjestila se u prigradskom naselju Tvrđavica, 10-ak minuta hoda od osječkog pješačkog mosta.

Nastala je na ideji da se djeci, učenicima i obiteljima omogući što više iskustvenog/doživljajnog učenja, koji je sam po sebi najprirodniji način učenja.


Sjenica s 20-ak sjedećih mjesta, bunar s mehaničkom pumpom, više od 10 uzdignutih gredica, drveni komposteri, reciklažne drvene kante, permakulturni spiralni vrt, kamenjari za začinsko bilje, solarna vjetroelektrana i staklenik samo su neki od didaktičkih sadržaja koji su u obrazovnoj ponudi.

Zašto ne bismo na jednom mjestu omogućili svim učenicima da dolaskom  na terensku nastavu na praktičan način obrade nastavne teme poput ekologije, rasta i razvoja biljaka, zemlje i tla, ekosustava, održivog načina življenja i sl.? To je efikasan način, da bez puno izvanjskog moraliziranja, učenici razviju vlastite vrijednosne stavove o ekološkim, društvenim i gospodarskim temama održivog razvoja.


Učionica održivog razvoja omogućuje primjenu inkluzivnih programa, za djecu i mlade svih dobi i sposobnosti, a jedan dan u tjednu rezerviran je za društveno vrtlarenje djece i roditelja te druženje u opuštenoj atmosferi.

Shape

IDEŠ VAN?

Izaći van u svijet podrazumijeva “izaći iz sebe” (otvoriti se), moći se susresti s drugim i doprinijeti zajednici te u konačnici izaći u nepoznato i novo. To su komponenete na kojima radimo kroz program Ideš van?

Sa skupinom učenika ili mladih odlazimo u njima nepoznato okruženje u prirodi te provodimo dva ili više dana u aktivnostima kojima jačamo samopouzdanje te smisao za suradnju i planiranje.

Djeca i mladi uče kako suradnički postaviti kamp, zapaliti vatru, izgraditi prirodni wc i hladnjak za namirnice te kako napustiti kamp bez ostavljenog traga.

Kamp je protkan svim vrstama timskih igara, istraživačkih zadataka i umjetničkih aktivnosti. Ako vremenske prilike dopuste, često se okupamo u obližnjem rukavcu ili jezeru.

Iskra © Waldorfska škola. Sva prava pridržana 2021.