Naš tim
Iskrin tim se sastoji od brojnih stručnjaka s područja odgojno-obrazovnih znanosti (odgojitelja, učitelja, pedagoga, psihologa) i srodnih disciplina (euritmije, art terapije, bothmer gimnastike itd.). Ono što nam je zajedničko je primjena inovativnih pedagoških pristupa, s naglaskom na waldorfsku pedagogiju.

Važan dio našeg tima su aktivni roditelji, koji žele kvalitetnije obrazovanje za svoju i drugu djecu.

Volonteri s brojnih područja nesebično pridonose našem radu.

Svima nam je zajednička potraga za humanijom kvalitetom života i entuzijazam u nastojanjima.

tim udruge

srdjan-ferencak_2.jpg

predsjednik udruge

Srđan Ferenčak

Profesor humanističkih znanosti sa životnim usmjerenjem na temu odnosa. Zbog strasti prema pričama iz raznih tradicija specijalizirao se u storytelling metodi. Usavršava se u waldorfskim seminarima i inovativnim pedagoškim pristupima od 2013.g. te je doktorand pedagogije pri Sveučilištu u Zadru. Autor je desetak projekata u raznim područjima i aktualni predsjednik udruge ISKRA. Voli druženja i igre, domaću i egzotičnu hranu, hodanje i kampiranje u prirodi te sve vrste poučnih priča.

Pročitaj više

Nikolina Kovač ISKRA

dopredsjednica udruge, voditeljica projekta

Nikolina Kovač

Završila pedagogiju i filozofiju, a u waldorfskoj pedagogiji se pronašla privatno i profesionalno. Nekoliko godina radila u sustavu formalnog odgoja i obrazovanja kao pedagog u učeničkom domu, srednjoškolski profesor, asistent u nastavi u osnovnoj školi te kao odgojitelj u vrtiću. Prvotno je kao volonter, a potom kroz radionice i projekte, našla svoje svjetlo pod suncem u udruzi Iskra. Dodatno se educira u području waldorfske, relacijske i doživljajne pedagogije. Također se educira u području pripreme i provođenja projekata. U slobodno vrijeme (kojeg nema onoliko koliko bi željela) čita knjige (a ponekad umjesto stranica se prevrti epizoda koje kvalitetne serije na Netflixu) i isprobava nove kulinarske recepte.

Pročitaj više

IvanaPavlekovic2jpg.jpeg

tajnica

Ivana Pavleković

Magistra je primarnog obrazovanja i informatike u zvanju učitelja savjetnika. Radi kao učiteljica razredne nastave. Završila je trogodišnji studij waldorfske pedagogije i studij relacijske i doživljajne pedagogije. Voditeljica je dječje folklorne skupine, tradicijskih igara i plesa. Ljubav prema waldorfskoj pedagogiji razvila je kao majka, učiteljica i stručni suradnik - voditeljica programa Male škole. Uže područje djelovanja joj je provođenje edukacija za učitelje i odgojitelje s tematikom učenja kroz pokret i tradicijske igre. Veliki je ljubitelj putovanja i planinarenja te tako provodi svoje slobodno vrijeme.

Pročitaj više

272303086_918984972314578_7637682993063680968_n.jpg

voditeljica projekta

Karla Kuzmanović

Završila je pedagogiju i mađarski jezik i književnost. Tijekom studiranja, dobre komunikacijske vještine stekla je kroz razne volonterske angažmane. Između ostalog, volontirala je na umjetničkim radionicama za djecu u udruzi ISKRA tijekom kojih je razvila interes za waldorfsku pedagogiju. Godinu dana bila je pomoćnik u nastavi u Waldorfskoj školi u Osijeku i projektni koordinator u udruzi, a nakon toga u potpunosti prelazi u udrugu kao voditeljica projekata. Osim rada s djecom, voli organizacijske i administrativne poslove. Slobodno vrijeme voli provesti s prijateljima ili uz neku dobru seriju ili knjigu.

Pročitaj više

Ivana.jpg

voditeljica projekta

Ivana Jurišić

Završila psihologiju na Filozofskom fakultetu u Osijeku. U udruzi Iskra radi na projektima, vodi radionice za djecu vrtićke dobi, vodi volontere i uređuje web stranicu. U školi asistira u 1. razredu, a po potrebi surađuje s djecom i roditeljima oko aktualnih izazova s kojima se susreću. S waldorfskom pedagogijom u teoriji se susrela još na fakultetu, a nekoliko godina kasnije kreće na studij waldorfske pedagogije gdje upoznaje svoje buduće kolege iz Iskre. Slobodno vrijeme rado provodi u vrtu ili u druženju s obitelji i prijateljima.

Pročitaj više

OgnjenZdravković2jpg.png

voditelj glazbenih aktivnosti

Ognjen Zdravković

Glazbeni pedagog. Osobno usmjeren u sviračkim aktivnostima tradicionalne i druge glazbe. U svome radu nastoji biti vođen principima waldorfske pedagogije, a istu je izučavao tijekom tri godine studija waldorfske pedagogije u Zagrebu te kroz osobni život i volenterski rad u udruzi. Zainteresiran za različit spektar aktivnosti s naglaskom na humane djelatnosti prožete prirodnim zakonima i sklada s prirodom.

Pročitaj više

Screenshot_20220214_211645_com.opera.browser.jpg

voditeljica umjetničkih aktivnosti

Tihana Zdravković

Akademska slikarica i nastavnica likovne kulture i likovne umjetnosti , magistrica slikarstva Ars Sacra. Osim likovne akademije pohađala je i dvije godine studija za waldorfsku pedagogiju. U svom pedagoškom radu ima iskustva rada sa djecom od predškolskog do srednjoškolskog uzrasta. U waldorfskoj pedagogiji pronalazi ljubav prema ručnom radu i otkriva pravi smisao svog poziva a to je osnaživanje i poticanje individualca na vlastito umjetničko stvaranje i njegovanje ljubavi prema njemu. Svoje slobodno vrijeme provodi šetnjom u prirodi, istraživajući inspiraciju za rad i vlastiti duhovni rast, radi u vrtu sa obitelji i priprema ukusne zimnice, izrađuje biljne kreme i čajeve, pjeva i kuha u ozračju obiteljske topline.

Pročitaj više

Tim škole

Dora2.png

učiteljica 1. razreda

Dora Šalić

Završila Učiteljski studij na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku na kojemu se upoznala s dobrobitima waldorfske pedagogije koje pridonose cjelovitom razvoju djeteta. Stručno- pedagošku praksu je imala u državnoj i Waldorfskoj školi u Osijeku, a tijekom studija stekla je brojna iskustva kroz studentske poslove, volontiranja, projekte i različite aktivnosti poput sporta i pjevanja. Svoje obrazovanje nastavit će na Institutu za waldorfsku pedagogiju. U slobodno vrijeme bavi se pjevanjem u ansamblu Brevis, trenira vaterpolo i povremeno volontira, ali najviše od svega vrijeme voli provoditi vrijeme s obitelji i prijateljima.

Pročitaj više

srdjan-ferencak_2.jpg

učitelj 2. razreda, v.d. ravnatelja

Srđan Ferenčak

Profesor humanističkih znanosti sa životnim usmjerenjem na temu odnosa i medijacije. Najviše je naučio, kaže, iz susreta s ljudima. Zbog strasti prema pričama iz raznih tradicija specijalizirao se u storytelling metodi. Usavršava se u waldorfskim seminarima i inovativnim pedagoškim pristupima od 2013.g. te je doktorand pedagogije pri Sveučilištu u Zadru. Autor je desetak projekata u raznim područjima i aktualni predsjednik udruge ISKRA. Voli druženja i igre, domaću i egzotičnu hranu, hodanje i kampiranje u prirodi te sve vrste poučnih priča.

Pročitaj više

image0.jpeg

učiteljica 3. i 4. razreda

Dunja Tomić

Razredna je učiteljica 3. i 4. kombiniranog odjela Waldorfske škole u Osijeku. Po struci magistra pedagogije, na diplomskom studiju otkriva ljubav prema waldorfskoj pedagogiji te se dalje obrazuje u tome smjeru. U Waldorfskoj školi u Rijeci stiče prva iskustva vezana uz posao waldorfskog učitelja. Kako glazba zauzima važno mjesto u njenoj svakodnevici, većinu slobodnog vremena provodi pjevajući i družeći se s nekim instrumentom.

Pročitaj više

Screenshot_20220214_211645_com.opera.browser.jpg

učiteljica likovne kulture i ručnog rada

Tihana Zdravković

Akademska slikarica i nastavnica likovne kulture i likovne umjetnosti , magistrica slikarstva Ars Sacra. Osim likovne akademije pohađala je i dvije godine studija za waldorfsku pedagogiju. U svom pedagoškom radu ima iskustva rada sa djecom od predškolskog do srednjoškolskog uzrasta. U waldorfskoj pedagogiji pronalazi ljubav prema ručnom radu i otkriva pravi smisao svog poziva a to je osnaživanje i poticanje individualca na vlastito umjetničko stvaranje i njegovanje ljubavi prema njemu. Svoje slobodno vrijeme provodi šetnjom u prirodi, istraživajući inspiraciju za rad i vlastiti duhovni rast, radi u vrtu sa obitelji i priprema ukusne zimnice, izrađuje biljne kreme i čajeve, pjeva i kuha u ozračju obiteljske topline.

Pročitaj više

JosipaGrguriMandic2jpeg.jpeg

učiteljica engleskog jezika

Josipa Grgurić Mandić

Stekla diplomu za učiteljicu razredne nastave pri Učiteljskom studiju na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, s pojačanim smjerom Engleski jezik. Mnogobrojna iskustva stekla radom u različitim osnovnim i srednjim školama predavajući različite nastavne predmete (razredna nastava, engleski jezik, informatika, matematika, geografija, povijest, biologija, kemija...) smatrajući navedeno temeljima za usavršavanje i unaprjeđivanje u radu u Waldorfskoj školi. Osim formalnog obrazovanja, polazila i ono neformalno radeći na razvoju spektra kompetencija potrebnih za rad učitelja primarno u području građanskog odgoja, ljudskih prava i suočavanja s prošlošću. Slobodno vrijeme rezervirano je za rad na sebi, druženje, čitanje razne literature i putovanja.

Pročitaj više

MargaretaHujber2jpg.png

učiteljica njemačkog jezika

Margareta Hujber

Na Filozofskom fakultetu u Osijeku završila studij povijesti i njemačkog jezika. Već dugi niz godina radi u školi a svoj posao smatra istinskim pozivom, te ga obavlja s puno ljubavi i zadovoljstva. Imala je sreću uživati glazbeno obrazovanje, stoga povremeno svira klavir. Jednako tako voli poslušati zujanje stroja za šivanje i kreirati nove odjevene predmete. Udana, živi u Osijeku, a život ju je blagoslovio s troje prekrasne djece. Njima i svim svojim učenicima nastoji prenijeti puno svog znanja i vještina.

Pročitaj više

Mladen Zovko.JPG

učitelj euritmije, stručni suradnik - euritmist

Mladen Zovko

Rođen u Karlovcu 1964. godine. Završio četverogodišnji studij euritmije u Munchenu i trogodišnju specijalizaciju u umjetničkoj euritmiji sa Euritmiskim ansamblom Muenchen. U Stuttgartu dvogodišnju specijalizaciju iz terapijske – zdravstvene euritmije. U Hrvatskoj waldorfski pedagoški seminar za euritmiste u Zagrebu. Radio kao euritmist i terapijski euritmist na školama u Nurnbergu i Bremenu. U Hrvatskoj je radio kao terapijski, pedagoški i umjetnički euritmist u raznim umjetničkim projektima sa euritmijskim ansamblom Iona te neovisnim grupama. Radi u privatnom terapijskom radu, euritmijskom radu sa djecom u vrtićima, a od osnutka Waldorfske škole u Osijeku, vodi satove euritmije u školi i obrtu za čuvanje djece Iskrica. Stalno je zaposlen Waldorfskoj školi u Rijeci. U slobodno vrijeme bavi se planinarenjem, pogleda koju dobru seriju i dalje istražuje duboke vode primijenjene antropozofske duhovnosti.

Pročitaj više

IvanaPavlekovic2jpg.jpeg

učiteljica Predškole ("Mala škola")

Ivana Pavleković

Magistra je primarnog obrazovanja i informatike u zvanju učitelja savjetnika. Radi kao učiteljica razredne nastave. Završila je trogodišnji studij waldorfske pedagogije i studij relacijske i doživljajne pedagogije. Voditeljica je dječje folklorne skupine, tradicijskih igara i plesa. Ljubav prema waldorfskoj pedagogiji razvila je kao majka, učiteljica i stručni suradnik - voditeljica programa Male škole. Uže područje djelovanja joj je provođenje edukacija za učitelje i odgojitelje s tematikom učenja kroz pokret i tradicijske igre. Veliki je ljubitelj putovanja i planinarenja te tako provodi svoje slobodno vrijeme.

Pročitaj više

12

Tim vrtića

image1.jpeg

waldorfska odgajateljica

Danijela Maran

Nakon 20tak godina bavljenja poslovima voditelja knjigovodstva, iskustva majčinstva troje djece i značajnog životnog iskustva, priključuje se pohađanju Akademije za roditelje gdje upoznaje osnovne principe waldorfske pedagogije. To ju motivira da upiše trogodišnji studij waldorfske pedagogije, smjer za odgajatelje. U isto vrijeme pohađa studij relacijske i doživljajne pedagogije i brojne seminare na temu odgoja i samoodgoja. Ubrzo preuzima posao voditeljice Iskrice, obrta za čuvanje djece sa elementima waldorfske pedagogije, i to obavlja s velikom ljubavlju i danas. Trenerica je streljaštva gdje želi starijoj djeci prenijeti tehniku fokusiranja, mira i ovladavanja samoga sebe. U slobodno vrijeme radi isto što i u radno vrijeme... vječni tragatelj za Istinom i Ljubavlju... Voli ljude, prirodu, životinje i preuređivanje prostora.

Pročitaj više

Kiki.jpg

waldorfski odgajatelj

Kristijan Hranić

Pročitaj više

Favicon Iskra V2.png

VOLONTIRANJE U ISKRI


Ukoliko te ispunjava rad s djecom, u našoj Udruzi možeš volontirati kao asistent na preventivno-terapijskom programu  s djecom vrtićke i školske dobi kroz waldorfske radionice za vrtićarce, radionice razvoja grafomotorike za predškolce te umjetničke radionice za predškolce.

Upoznati ili produbiti znanja iz permakulture, održivog i ekološkog razvoja možeš na našoj Učionici održivog razvoja.

Ako si dobar anglist, možeš biti dio tima za prevođenje znanstveno – edukativnih članaka s engleskog na hrvatski.


Javite nam se na mail ukoliko ste zainteresirani.