
Naš tim
Naš tim
Važan dio našeg tima su aktivni roditelji, koji žele kvalitetnije obrazovanje za svoju i drugu djecu.
Volonteri s brojnih područja nesebično pridonose našem radu.
Svima nam je zajednička potraga za humanijom kvalitetom života i entuzijazam u nastojanjima.
Tim škole
Završila Učiteljski studij na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku na kojemu se upoznala s dobrobitima waldorfske pedagogije koje pridonose cjelovitom razvoju djeteta. Stručno- pedagošku praksu je imala u državnoj i Waldorfskoj školi u Osijeku, a tijekom studija stekla je brojna iskustva kroz studentske poslove, volontiranja, projekte i različite aktivnosti poput sporta i pjevanja. Svoje obrazovanje nastavit će na Institutu za waldorfsku pedagogiju. U slobodno vrijeme bavi se pjevanjem u ansamblu Brevis, trenira vaterpolo i povremeno volontira, ali najviše od svega vrijeme voli provoditi vrijeme s obitelji i prijateljima.
Pročitaj više
Profesor humanističkih znanosti sa životnim usmjerenjem na temu odnosa i medijacije. Najviše je naučio, kaže, iz susreta s ljudima. Zbog strasti prema pričama iz raznih tradicija specijalizirao se u storytelling metodi. Usavršava se u waldorfskim seminarima i inovativnim pedagoškim pristupima od 2013.g. te je doktorand pedagogije pri Sveučilištu u Zadru. Autor je desetak projekata u raznim područjima i aktualni predsjednik udruge ISKRA. Voli druženja i igre, domaću i egzotičnu hranu, hodanje i kampiranje u prirodi te sve vrste poučnih priča.
Pročitaj više
Razredna je učiteljica 3. i 4. kombiniranog odjela Waldorfske škole u Osijeku. Po struci magistra pedagogije, na diplomskom studiju otkriva ljubav prema waldorfskoj pedagogiji te se dalje obrazuje u tome smjeru. U Waldorfskoj školi u Rijeci stiče prva iskustva vezana uz posao waldorfskog učitelja. Kako glazba zauzima važno mjesto u njenoj svakodnevici, većinu slobodnog vremena provodi pjevajući i družeći se s nekim instrumentom.
Pročitaj više
Završila pedagogiju i filozofiju, a u waldorfskoj pedagogiji se pronašla privatno i profesionalno. Nekoliko godina radila u sustavu formalnog odgoja i obrazovanja kao pedagog u učeničkom domu, srednjoškolski profesor, asistent u nastavi u osnovnoj školi te kao odgojitelj u vrtiću. Prvotno je kao volonter, a potom kroz radionice i projekte, našla svoje svjetlo pod suncem u udruzi Iskra. Dodatno se educira u području waldorfske, relacijske i doživljajne pedagogije. Također se educira u području pripreme i provođenja projekata. U slobodno vrijeme (kojeg nema onoliko koliko bi željela) čita knjige (a ponekad umjesto stranica se prevrti epizoda koje kvalitetne serije na Netflixu) i isprobava nove kulinarske recepte.
Pročitaj više
Akademska slikarica i nastavnica likovne kulture i likovne umjetnosti , magistrica slikarstva Ars Sacra. Osim likovne akademije pohađala je i dvije godine studija za waldorfsku pedagogiju. U svom pedagoškom radu ima iskustva rada sa djecom od predškolskog do srednjoškolskog uzrasta. U waldorfskoj pedagogiji pronalazi ljubav prema ručnom radu i otkriva pravi smisao svog poziva a to je osnaživanje i poticanje individualca na vlastito umjetničko stvaranje i njegovanje ljubavi prema njemu. Svoje slobodno vrijeme provodi šetnjom u prirodi, istraživajući inspiraciju za rad i vlastiti duhovni rast, radi u vrtu sa obitelji i priprema ukusne zimnice, izrađuje biljne kreme i čajeve, pjeva i kuha u ozračju obiteljske topline.
Pročitaj više
Magistrica primarnog obrazovanja s pojačanim engleskim svoje je zvanje dobila na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Tijekom studija otkrila je Waldorfsku pedagogiju, koja je vrlo slična njenom načinu razmišljanja i shvaćaju odgoja i obrazovanja, ali i učenju stranih jezika. "Učenje kroz igru" glavno pravilo kojeg se drži u poučavanju i u životu. Svakodnevno se educira o raznim temama života, od kreativnih do onih znanstvenih. Slobodno vrijeme provodi s prijateljicama i obitelji, trenira olimpijsko dizanje utega i bavi se treningom pasa, što je druga grana odgoja i obrazovanja koju također obožava.
Pročitaj više
Magistra je edukacije njemačkog i hrvatskog jezika i književnosti. U svome dosadašnjem radu (u struci i izvan nje) stekla je kvalitetna znanja i iskustva koja su joj dala poticaj za daljnje učenje i napredovanje pa se trenutačno usavršava na waldorfskim seminarima i hospitacijama u nastavi. U slobodno vrijeme voli čitati, provoditi vrijeme u prirodi i putovati.
Pročitaj više
Završila psihologiju na Filozofskom fakultetu u Osijeku. 10 godina provela na otoku Mljetu gdje je rafila kao stručni suradnik u školi. Kao zaljubljenik u umjetnost i prirodu, 3 godine je bila organizator dječjeg festivala MARS Kids čiji je cilj bio razvijanje kognitivnih i umjetničkih potencijala djece u prirodnom okruženju mljetske šume. Slobodno vrijeme provodi u društvu prijatelja, igri, pjevanju, čitanju ili boravkom u prirodi. Izraziti je ljubitelj životinja. U waldorfskoj pedagogiji prepoznala je načela rada kojima se dijelom već vodila u radu s djecom. Dodatno se educira u području waldorfske pedagogije.
Pročitaj više
Magistra je primarnog obrazovanja i informatike u zvanju učitelja savjetnika. Radi kao učiteljica razredne nastave. Završila je trogodišnji studij waldorfske pedagogije i studij relacijske i doživljajne pedagogije. Voditeljica je dječje folklorne skupine, tradicijskih igara i plesa. Ljubav prema waldorfskoj pedagogiji razvila je kao majka, učiteljica i stručni suradnik - voditeljica programa Male škole. Uže područje djelovanja joj je provođenje edukacija za učitelje i odgojitelje s tematikom učenja kroz pokret i tradicijske igre. Veliki je ljubitelj putovanja i planinarenja te tako provodi svoje slobodno vrijeme.
Pročitaj više
Završen Fakultet agrobiotehničkih znanosti u Osijeku te psihološko pedagoško didaktičko metodička izobrazba na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Tijekom studiranja radila u vrtiću kao asistent djetetu s posebnim potrebama i animator/maskota na rođendanima. Nakon završetka studija radila u Poljoprivrednoj i veterinarskoj školi kao profesorica na zamjeni predavajući stručne predmete. U slobodno vrijeme bavi se zumbom, plesom i animiranjem na rođendanima.
Pročitaj više
Stekla diplomu za učiteljicu razredne nastave pri Učiteljskom studiju na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, s pojačanim smjerom Engleski jezik. Mnogobrojna iskustva stekla radom u različitim osnovnim i srednjim školama predavajući različite nastavne predmete (razredna nastava, engleski jezik, informatika, matematika, geografija, povijest, biologija, kemija...) smatrajući navedeno temeljima za usavršavanje i unaprjeđivanje u radu u Waldorfskoj školi. Osim formalnog obrazovanja, polazila i ono neformalno radeći na razvoju spektra kompetencija potrebnih za rad učitelja primarno u području građanskog odgoja, ljudskih prava i suočavanja s prošlošću. Slobodno vrijeme rezervirano je za rad na sebi, druženje, čitanje razne literature i putovanja.
Pročitaj više
Rođen u Karlovcu 1964. godine. Završio četverogodišnji studij euritmije u Munchenu i trogodišnju specijalizaciju u umjetničkoj euritmiji sa Euritmiskim ansamblom Muenchen. U Stuttgartu dvogodišnju specijalizaciju iz terapijske – zdravstvene euritmije. U Hrvatskoj waldorfski pedagoški seminar za euritmiste u Zagrebu. Radio kao euritmist i terapijski euritmist na školama u Nurnbergu i Bremenu. U Hrvatskoj je radio kao terapijski, pedagoški i umjetnički euritmist u raznim umjetničkim projektima sa euritmijskim ansamblom Iona te neovisnim grupama. Radi u privatnom terapijskom radu, euritmijskom radu sa djecom u vrtićima, a od osnutka Waldorfske škole u Osijeku, vodi satove euritmije u školi i obrtu za čuvanje djece Iskrica. Stalno je zaposlen Waldorfskoj školi u Rijeci. U slobodno vrijeme bavi se planinarenjem, pogleda koju dobru seriju i dalje istražuje duboke vode primijenjene antropozofske duhovnosti.
Pročitaj više
Tim udruge
Profesor humanističkih znanosti sa životnim usmjerenjem na temu odnosa. Zbog strasti prema pričama iz raznih tradicija specijalizirao se u storytelling metodi. Usavršava se u waldorfskim seminarima i inovativnim pedagoškim pristupima od 2013.g. te je doktorand pedagogije pri Sveučilištu u Zadru. Autor je desetak projekata u raznim područjima i aktualni predsjednik udruge ISKRA. Voli druženja i igre, domaću i egzotičnu hranu, hodanje i kampiranje u prirodi te sve vrste poučnih priča.
Pročitaj više
Završila pedagogiju i filozofiju, a u waldorfskoj pedagogiji se pronašla privatno i profesionalno. Nekoliko godina radila u sustavu formalnog odgoja i obrazovanja kao pedagog u učeničkom domu, srednjoškolski profesor, asistent u nastavi u osnovnoj školi te kao odgojitelj u vrtiću. Prvotno je kao volonter, a potom kroz radionice i projekte, našla svoje svjetlo pod suncem u udruzi Iskra. Dodatno se educira u području waldorfske, relacijske i doživljajne pedagogije. Također se educira u području pripreme i provođenja projekata. U slobodno vrijeme (kojeg nema onoliko koliko bi željela) čita knjige (a ponekad umjesto stranica se prevrti epizoda koje kvalitetne serije na Netflixu) i isprobava nove kulinarske recepte.
Pročitaj više
Magistra je primarnog obrazovanja i informatike u zvanju učitelja savjetnika. Radi kao učiteljica razredne nastave. Završila je trogodišnji studij waldorfske pedagogije i studij relacijske i doživljajne pedagogije. Voditeljica je dječje folklorne skupine, tradicijskih igara i plesa. Ljubav prema waldorfskoj pedagogiji razvila je kao majka, učiteljica i stručni suradnik - voditeljica programa Male škole. Uže područje djelovanja joj je provođenje edukacija za učitelje i odgojitelje s tematikom učenja kroz pokret i tradicijske igre. Veliki je ljubitelj putovanja i planinarenja te tako provodi svoje slobodno vrijeme.
Pročitaj više
Završila je pedagogiju i mađarski jezik i književnost. Tijekom studiranja, dobre komunikacijske vještine stekla je kroz razne volonterske angažmane. Između ostalog, volontirala je na umjetničkim radionicama za djecu u udruzi ISKRA tijekom kojih je razvila interes za waldorfsku pedagogiju. Godinu dana bila je pomoćnik u nastavi u Waldorfskoj školi u Osijeku i projektni koordinator u udruzi, a nakon toga u potpunosti prelazi u udrugu kao voditeljica projekata. Osim rada s djecom, voli organizacijske i administrativne poslove. Slobodno vrijeme voli provesti s prijateljima ili uz neku dobru seriju ili knjigu.
Pročitaj više
Akademska slikarica i nastavnica likovne kulture i likovne umjetnosti , magistrica slikarstva Ars Sacra. Osim likovne akademije pohađala je i dvije godine studija za waldorfsku pedagogiju. U svom pedagoškom radu ima iskustva rada sa djecom od predškolskog do srednjoškolskog uzrasta. U waldorfskoj pedagogiji pronalazi ljubav prema ručnom radu i otkriva pravi smisao svog poziva a to je osnaživanje i poticanje individualca na vlastito umjetničko stvaranje i njegovanje ljubavi prema njemu. Svoje slobodno vrijeme provodi šetnjom u prirodi, istraživajući inspiraciju za rad i vlastiti duhovni rast, radi u vrtu sa obitelji i priprema ukusne zimnice, izrađuje biljne kreme i čajeve, pjeva i kuha u ozračju obiteljske topline.
Pročitaj više
Tim vrtića
Nakon 20tak godina bavljenja poslovima voditelja knjigovodstva, iskustva majčinstva troje djece i značajnog životnog iskustva, priključuje se pohađanju Akademije za roditelje gdje upoznaje osnovne principe waldorfske pedagogije. To ju motivira da upiše trogodišnji studij waldorfske pedagogije, smjer za odgajatelje. U isto vrijeme pohađa studij relacijske i doživljajne pedagogije i brojne seminare na temu odgoja i samoodgoja. Ubrzo preuzima posao voditeljice Iskrice, obrta za čuvanje djece sa elementima waldorfske pedagogije, i to obavlja s velikom ljubavlju i danas. Trenerica je streljaštva gdje želi starijoj djeci prenijeti tehniku fokusiranja, mira i ovladavanja samoga sebe. U slobodno vrijeme radi isto što i u radno vrijeme... vječni tragatelj za Istinom i Ljubavlju... Voli ljude, prirodu, životinje i preuređivanje prostora.
Pročitaj više
Pročitaj više
VOLONTIRANJE U ISKRI
Ukoliko te ispunjava rad s djecom, u našoj Udruzi možeš volontirati kao asistent na preventivno-terapijskom programu s djecom vrtićke i školske dobi kroz waldorfske radionice za vrtićarce, radionice razvoja grafomotorike za predškolce te umjetničke radionice za predškolce.
Upoznati ili produbiti znanja iz permakulture, održivog i ekološkog razvoja možeš na našoj Učionici održivog razvoja.
Ako si dobar anglist, možeš biti dio tima za prevođenje znanstveno – edukativnih članaka s engleskog na hrvatski.
Javite nam se na mail ukoliko ste zainteresirani.