Logo
kurikulum.jpg
Brush Brush
Homepage / Portal / Globalni kurikulum

Globalni kurikulum

Waldorf Schoolof Philadelphia upoznaje Vaše dijete sa svijetom, iz našeg povijesnog kampusa u srcu Germantowna.

Nije „što“ misliti, već „kako misliti“.

Budućnost neće tražiti od naše djece ono što sadašnjost traži od nas. U Waldorf School of Philadelphia, pomažemo učenicima da razviju vještine poput suradnje, rješavanja problema, empatije i kreativnosti tako da budu spremni za sve što budućnost zahtijeva.

Fokusiramo se na odnose, točnije na odnose između apstraktnih koncepata i praktičnih iskustava, između učitelja i učenika, između unutarnjeg života djece i njihovih iskustava u samoj školi te između ideja o kojima danas raspravljamo i dubljih dimenzija tih ideja, koja postaju ponovo otkrivena u sklopu kurikuluma nastavnih godina kako djeca rastu.

Kroz razrede, učenicima su dane mogućnosti da razumiju sebe u kontekstu vlastite obitelji, klase, zajednice i svijeta općenito, razvijajući istovremeno individualnost i povezanost. Putem pripovijedanja te značajnih akademskih, umjetničkih, praktičnih i društvenih iskustava, djeca počinju vidjeti svijet iz perspektive drugih, kao i razvijati dublju vezu sa svojim obrazovanjem. Naši maturanti kreću u srednju školu i kasnije na fakultet s jedinstvenom dubinom i širinom znanja, zajedno sa cjeloživotnom ljubavlju prema učenju.

Utemeljeno na više od 100 godina istraživanja dječjeg razvoja, Waldorfsko obrazovanje jednako je aktivno te iskustveno. Naš namjenski kurikulum obrazuje cjelokupno dijete, pruža izazove koji grade dječju otpornost istovremeno njegujući njihove snage i vrline, te iskorištava svaki jedinstveni trenutak u kognitivnom, emocionalnom i društvenom razvoju učenika.

Kako Waldorfski kurikulum djeluje u skladu s učenicima u svakoj fazi njihova razvoja?

Pronalaženje jedinstva kao razred: Učenici prvog razreda pjevaju zajedno, a ne u višeglasnom skladu, kako bi naučili postojati kao jedan ujednačen razred dok započinju svoj zajednički put.

Sposobnost suočavanja s promjenom: Kada djeca imaju oko devet godina i prolaze kroz duboku unutarnju promjenu kao učenici trećeg razreda, susreću se s našim kurikulumom izvedenim upravno na farmi, te utemeljenim na zemlji i praktičnim zadacima za kojima žude.

Otkrivanje individualnosti uz vrednovanje zajednice: U četvrtom razredu učenici često uče razlomke na način da broje broj učenika te izračunavaju koji dio razreda svaka osoba predstavlja: „Ja sam 1/21 mog razreda“. To im omogućava da sebe vide kao pojedinca koji je istovremeno dio jedne cjeline: važna perspektiva za učenika četvrtog razreda, koji ima želju iskazati se sam, ali jednako tako želi znati da je dio nečeg većeg.

Prepoznavanje sebe u životnoj priči: Revolucije koje se događaju u unutrašnjem svijetu učenika osmog razreda ogledaju se u povijesnim političkim revolucijama o kojima uče. Također, učenje o anatomiji i fizionomiji u ovoj dobi pomaže adolescentima, čija se tijela brzo mijenjaju, da razumiju promjene kroz koje prolaze, vide ljepotu i red ljudskog organizma te razviju svijest o tome da će njihova tijela služiti kao pomoćni alat u postizanju zadataka koja si postave u životu.

 

Izvor:  https://phillywaldorf.com/curriculum 

Tekst prevela i prilagodila: Martina Glumac

__________________________________________________________________

Sviđa Vam se članak? Podržite osječku waldorfsku priču!

Razvoj waldorfske pedagogije u Osijeku možete poduprijeti donacijom udruzi na račun 

IBAN:HR7423400091110711462

ISKRA waldorfska inicijativa

Antuna Matije Reljkovića 

31000 Osijek

ili skeniranjem barkoda

 

te unosom željenog iznosa. 

 

 

 

02 Dec 2022

You could be interested...